Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4813
Назва: Освітня робототехніка. Аспекти підготовки майбутніх учителів інформатики
Інші назви: Robotics for education. Aspects of training pre-service teachers of informatics
Автори: Мазурок, Тетяна Леонідівна
Mazurok, Tetyana Leonidivna
Черних, Володимир Володимирович
Chernykh, Volodymyr Volodymyrovych
Корабльов, Вячеслав Анатолійович
Korablyov, Vyacheslav Anatoliyovych
Ключові слова: освітня робототехніка
програмування мікроконтролерів
підготовка майбутніх учителів інформатики
внутрисхемний відладчик
educational robotics
microcontroller programming
pre-service teachers of informatics
In-circuit debugger
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський Університет імені Бориса Грінченка
Бібліографічний опис: Мазурок Т. Л. Освітня робототехніка. Аспекти підготовки майбутніх учителів інформатики / Т. Л. Мазурок, В. А. Корабльов, В. В. Черних // Open Educational E-Environment Of Modern University, (SPECIAL EDITION). – 2019. – C. 175-182.
Короткий огляд (реферат): В даній статті розглядається актуальність та проблеми введення до навчального плану закладів вищої педагогічної освіти навчальної дисципліни «Освітня робототехніка». У статті розглянуто також необхідність особливої підготовки майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки в школі та, відповідно, включення до курсу їхньої професійної підготовки низки спеціалізованих навчальних дисциплін, зокрема таких як «Освітня інформатика», «Робототехніка», «Апаратне програмування мікроконтролерів», мета та зміст яких частково висвітлено в рамках даної статті. Крім того, в статті висвітлено результати діагностичного експерименту, проведення якого було розпочато у 2013 року на базі Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського (Одеса, Україна) в рамках навчальної дисципліни «Програмування мікроконтролерів». The current article deals with the urgent problems of introducing such educational discipline as "Educational robotics" into the curriculum of educational institutions. The article also considers the necessity of special training of pre-service teachers of informatics for teaching educational robotics at school and inclusion of a number of specialized educational disciplines, such as "Educational Informatics", "Robotics", "Hardware programming of microcontrollers" into their professional training. Moreover, the text of the article depicts the results of the diagnostic experiment started in 2013 on the basis of the South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky (Odessa, Ukraine) within the framework of the discipline "Programming of microcontrollers". The aforementioned course is taught for students of full-time and part-time studying in the specialty "Secondary Education (Computer Science)".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4813
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mazurok.pdf807.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.