Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4813
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМазурок, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorMazurok, Tetyana Leonidivna-
dc.contributor.authorЧерних, Володимир Володимирович-
dc.contributor.authorChernykh, Volodymyr Volodymyrovych-
dc.contributor.authorКорабльов, Вячеслав Анатолійович-
dc.contributor.authorKorablyov, Vyacheslav Anatoliyovych-
dc.date.accessioned2019-11-18T12:50:31Z-
dc.date.available2019-11-18T12:50:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМазурок Т. Л. Освітня робототехніка. Аспекти підготовки майбутніх учителів інформатики / Т. Л. Мазурок, В. А. Корабльов, В. В. Черних // Open Educational E-Environment Of Modern University, (SPECIAL EDITION). – 2019. – C. 175-182.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4813-
dc.description.abstractВ даній статті розглядається актуальність та проблеми введення до навчального плану закладів вищої педагогічної освіти навчальної дисципліни «Освітня робототехніка». У статті розглянуто також необхідність особливої підготовки майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки в школі та, відповідно, включення до курсу їхньої професійної підготовки низки спеціалізованих навчальних дисциплін, зокрема таких як «Освітня інформатика», «Робототехніка», «Апаратне програмування мікроконтролерів», мета та зміст яких частково висвітлено в рамках даної статті. Крім того, в статті висвітлено результати діагностичного експерименту, проведення якого було розпочато у 2013 року на базі Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського (Одеса, Україна) в рамках навчальної дисципліни «Програмування мікроконтролерів». The current article deals with the urgent problems of introducing such educational discipline as "Educational robotics" into the curriculum of educational institutions. The article also considers the necessity of special training of pre-service teachers of informatics for teaching educational robotics at school and inclusion of a number of specialized educational disciplines, such as "Educational Informatics", "Robotics", "Hardware programming of microcontrollers" into their professional training. Moreover, the text of the article depicts the results of the diagnostic experiment started in 2013 on the basis of the South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky (Odessa, Ukraine) within the framework of the discipline "Programming of microcontrollers". The aforementioned course is taught for students of full-time and part-time studying in the specialty "Secondary Education (Computer Science)".uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКиївський Університет імені Бориса Грінченкаuk
dc.subjectосвітня робототехнікаuk
dc.subjectпрограмування мікроконтролерівuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів інформатикиuk
dc.subjectвнутрисхемний відладчикuk
dc.subjecteducational roboticsuk
dc.subjectmicrocontroller programminguk
dc.subjectpre-service teachers of informaticsuk
dc.subjectIn-circuit debuggeruk
dc.titleОсвітня робототехніка. Аспекти підготовки майбутніх учителів інформатикиuk
dc.title.alternativeRobotics for education. Aspects of training pre-service teachers of informaticsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mazurok.pdf807.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.