Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4802
Назва: Психолого-педагогічне забезпечення cоціалізації учнів з інтелектуальними порушеннями
Інші назви: Psychological and pedagogical care social studies with intellectual disruptions
Автори: Татьянчиков, Андрій Олександрович
Tatianchykov, Andrii Oleksandrovych
Татьянчикова, І. В.
Tatianchykova, I. V.
Омельченко, М. С.
Omelchenko, M. S.
Ключові слова: соціалізація
діти з інтелектуальними порушеннями
стадія адаптації
корекційно-виховна технологія
socialization
children with intellectual disruptions
adaptation stage
corrective-technological technology
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Татьянчиков А.О. Психолого-педагогічне забез-печення соціалізації учнів з інтелектуальними порушеннями / А. О. Татьянчиков, І. В. Татьянчикова, М. С. Омельченко // Наука і освіта. – 2018. – №5-6/CLXX-CLXXI. – С. 109 – 117.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється проблема соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями; напрями психолого-педагогічного забезпечення їхньої соціалізації на стадії адаптації в умовах спеціального навчального закладу. Зазначена проблема є дуже актуальною, оскільки в умовах соціально-економічних змін в Україні, переформатування сучасної системи освіти, переосмислення її мети і ключових завдань, на перший план виходить системна, поступова і послідовна спеціальна педагогічна робота, яка спрямована на розвиток соціальної активності дитини, зокрема з особливими потребами, її спроможність ефективного існування у соціумі. Між тим, стан розв’язання проблеми соціалізації у спеціальній психолого-педагогічній науці та практиці не задовольняє сучасні суспільні потреби, що потребує більш детального визначення організаційно-методичних засад реалізації цього процесу, повноти його забезпечення у спеціальній школі. Саме тому у статті акцентується увага на психолого-педагогічних засадах забезпечення соціалізації учнів з вадами розвитку, представлена технологія корекційно-виховної роботи на стадії адаптації в умовах спеціального навчального закладу. The article highlights the problem of socialization of children with intellectual disabilities; directions of psychological and pedagogical support for their socialization at the stage of adaptation in the conditions of a special educational institution. This problem is very urgent, because in the conditions of socio-economic changes in Ukraine, reformatting of the modern education system, rethinking its purpose and key tasks, systematic, gradual and consistent special pedagogical work is aimed at the development of the child's social activity, in particular with special needs, its ability to effectively exist in society. Meanwhile, the state of solving the problem of socialization in the special psychological and pedagogical science and practice does not satisfy the contemporary social needs, which requires a more detailed definition of the organizational and methodological foundations of the implementation of this process, the completeness of its provision in a special school. That is why the article focuses on the psychological and pedagogical principles of ensuring socialization of students with developmental disabilities, presents the technology of correctional and educational work at the stage of adaptation in the conditions of a special educational institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4802
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tatianchykova.pdf614.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.