Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4774
Назва: Діалогічне спілкування як засіб формування художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі хормейстерської підготовки
Інші назви: Dialogical communication as a means of the formation of artistic and speech skills of future teachers of musical arts in the process of written training
Автори: Лєснік, Олена Степанівна
Lesnik, Olena Stepanivna
Ключові слова: диригентський жест
вербальна мова
невербальна мова диригента
мовлення
художньо-мовленнєві уміння
мовотворче осмислення слова
комунікативна культура
діалогічне спілкування
conductor's gesture
verbal language
non-verbal conductor language
speech
artistic and speech skills
speech-forming meaning of the word
communicative culture
dialogic communication
Дата публікації: 2019
Видавництво: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Лєснік О. С. Діалогічне спілкування як засіб формування художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі хормейстерської підготовки / О. С. Лєснік // Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2019. – Вип. 176. - С. 217–222. - (Серія : Педагогічні науки).
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається діалогічне спілкування як засіб формування художньо-мовленнєвих умінь в процесі хормейстерської підготовки у відповідності до сучасних новацій хорового письма, показано, що диригентський жест – це невербальна мова диригента, вказано на її тісний взаємозв’язок з вербальною мовою, визначено сутність художньо-мовленнєвих умінь, висвітлено умови впровадження діалогічного спілкування його ефективні методи й форми, показано лінгвістичні аспекти формування художньо-мовленнєвих умінь. The article covers different approaches of scientists to the characteristics of the conductor's gesture, but it is understandable that the conductor's gesture is a nonverbal language of the conductor through which he communicates with the choir. It is noted that in order for the conductor's gesture to be informative, artistically grounded, it is necessary to master the verbal language perfectly. The mastery of language proficiency is a component of a communicative culture of a specialist. The success of dialogic communication ensures its readiness, informative basis and quality of speech.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4774
ISSN: 2521-1919
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liesnik.pdf762.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.