Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛєснік, Олена Степанівна-
dc.contributor.authorLesnik, Olena Stepanivna-
dc.date.accessioned2019-11-18T07:19:53Z-
dc.date.available2019-11-18T07:19:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛєснік О. С. Діалогічне спілкування як засіб формування художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі хормейстерської підготовки / О. С. Лєснік // Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2019. – Вип. 176. - С. 217–222. - (Серія : Педагогічні науки).uk
dc.identifier.issn2521-1919-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4774-
dc.description.abstractВ статті розглядається діалогічне спілкування як засіб формування художньо-мовленнєвих умінь в процесі хормейстерської підготовки у відповідності до сучасних новацій хорового письма, показано, що диригентський жест – це невербальна мова диригента, вказано на її тісний взаємозв’язок з вербальною мовою, визначено сутність художньо-мовленнєвих умінь, висвітлено умови впровадження діалогічного спілкування його ефективні методи й форми, показано лінгвістичні аспекти формування художньо-мовленнєвих умінь. The article covers different approaches of scientists to the characteristics of the conductor's gesture, but it is understandable that the conductor's gesture is a nonverbal language of the conductor through which he communicates with the choir. It is noted that in order for the conductor's gesture to be informative, artistically grounded, it is necessary to master the verbal language perfectly. The mastery of language proficiency is a component of a communicative culture of a specialist. The success of dialogic communication ensures its readiness, informative basis and quality of speech.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЦентральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченкаuk
dc.subjectдиригентський жестuk
dc.subjectвербальна моваuk
dc.subjectневербальна мова диригентаuk
dc.subjectмовленняuk
dc.subjectхудожньо-мовленнєві умінняuk
dc.subjectмовотворче осмислення словаuk
dc.subjectкомунікативна культураuk
dc.subjectдіалогічне спілкуванняuk
dc.subjectconductor's gestureuk
dc.subjectverbal languageuk
dc.subjectnon-verbal conductor languageuk
dc.subjectspeechuk
dc.subjectartistic and speech skillsuk
dc.subjectspeech-forming meaning of the worduk
dc.subjectcommunicative cultureuk
dc.subjectdialogic communicationuk
dc.titleДіалогічне спілкування як засіб формування художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі хормейстерської підготовкиuk
dc.title.alternativeDialogical communication as a means of the formation of artistic and speech skills of future teachers of musical arts in the process of written traininguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liesnik.pdf762.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.