Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4774
Title: Діалогічне спілкування як засіб формування художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі хормейстерської підготовки
Other Titles: Dialogical communication as a means of the formation of artistic and speech skills of future teachers of musical arts in the process of written training
Authors: Лєснік, Олена Степанівна
Lesnik, Olena Stepanivna
Keywords: диригентський жест
вербальна мова
невербальна мова диригента
мовлення
художньо-мовленнєві уміння
мовотворче осмислення слова
комунікативна культура
діалогічне спілкування
conductor's gesture
verbal language
non-verbal conductor language
speech
artistic and speech skills
speech-forming meaning of the word
communicative culture
dialogic communication
Issue Date: 2019
Publisher: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Citation: Лєснік О. С. Діалогічне спілкування як засіб формування художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі хормейстерської підготовки / О. С. Лєснік // Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2019. – Вип. 176. - С. 217–222. - (Серія : Педагогічні науки).
Abstract: В статті розглядається діалогічне спілкування як засіб формування художньо-мовленнєвих умінь в процесі хормейстерської підготовки у відповідності до сучасних новацій хорового письма, показано, що диригентський жест – це невербальна мова диригента, вказано на її тісний взаємозв’язок з вербальною мовою, визначено сутність художньо-мовленнєвих умінь, висвітлено умови впровадження діалогічного спілкування його ефективні методи й форми, показано лінгвістичні аспекти формування художньо-мовленнєвих умінь. The article covers different approaches of scientists to the characteristics of the conductor's gesture, but it is understandable that the conductor's gesture is a nonverbal language of the conductor through which he communicates with the choir. It is noted that in order for the conductor's gesture to be informative, artistically grounded, it is necessary to master the verbal language perfectly. The mastery of language proficiency is a component of a communicative culture of a specialist. The success of dialogic communication ensures its readiness, informative basis and quality of speech.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4774
ISSN: 2521-1919
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liesnik.pdf762.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.