Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4693
Назва: Принципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостями
Автори: Комар, Т. О.
Ключові слова: корекційна робота
обмежені можливості
моделі роботи
студенти з ОМ
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Комар Т. О. Принципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостями / Т. О. Комар // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 97-101.
Короткий огляд (реферат): У даній роботі представлені результати психокорекційної роботи студентів з обмеженими можливостями, методами, спрямованими на емоційну сферу (метод психодрами). This paper presents the results of psycho-correctional work of students with disabilities, methods aimed at the emotional sphere (psychodrama method).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4693
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf227.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.