Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКомар, Т. О.-
dc.date.accessioned2019-11-13T09:33:07Z-
dc.date.available2019-11-13T09:33:07Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКомар Т. О. Принципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостями / Т. О. Комар // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 97-101.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4693-
dc.description.abstractУ даній роботі представлені результати психокорекційної роботи студентів з обмеженими можливостями, методами, спрямованими на емоційну сферу (метод психодрами). This paper presents the results of psycho-correctional work of students with disabilities, methods aimed at the emotional sphere (psychodrama method).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкорекційна роботаuk
dc.subjectобмежені можливостіuk
dc.subjectмоделі роботиuk
dc.subjectстуденти з ОМuk
dc.titleПринципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостямиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf227.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.