Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4693
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комар, Т. О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-13T09:33:07Z | - |
dc.date.available | 2019-11-13T09:33:07Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Комар Т. О. Принципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостями / Т. О. Комар // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 97-101. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4693 | - |
dc.description.abstract | У даній роботі представлені результати психокорекційної роботи студентів з обмеженими можливостями, методами, спрямованими на емоційну сферу (метод психодрами). This paper presents the results of psycho-correctional work of students with disabilities, methods aimed at the emotional sphere (psychodrama method). | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | корекційна робота | uk |
dc.subject | обмежені можливості | uk |
dc.subject | моделі роботи | uk |
dc.subject | студенти з ОМ | uk |
dc.title | Принципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостями | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2005 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.