Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4693Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Комар, Т. О. | - | 
| dc.date.accessioned | 2019-11-13T09:33:07Z | - | 
| dc.date.available | 2019-11-13T09:33:07Z | - | 
| dc.date.issued | 2005 | - | 
| dc.identifier.citation | Комар Т. О. Принципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостями / Т. О. Комар // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 97-101. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4693 | - | 
| dc.description.abstract | У даній роботі представлені результати психокорекційної роботи студентів з обмеженими можливостями, методами, спрямованими на емоційну сферу (метод психодрами). This paper presents the results of psycho-correctional work of students with disabilities, methods aimed at the emotional sphere (psychodrama method). | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk | 
| dc.subject | корекційна робота | uk | 
| dc.subject | обмежені можливості | uk | 
| dc.subject | моделі роботи | uk | 
| dc.subject | студенти з ОМ | uk | 
| dc.title | Принципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостями | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | 2005 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 35.pdf | 227.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.