Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4654
Назва: Готовність як показник ефективності підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти
Автори: Койчева, Тетяна Іванівна
Koycheva, Tetyana Ivanivna
Ключові слова: показники ефективності
ефективність підготовки
майбутні вчителі
гуманітарні спеціальності
дистанційна освіта
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Койчева Т.І. Готовність як показник ефективності підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти / Т.І. Койчева // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 27-31.
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вчителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти. The article presents some features of training future Arts teachers for acting as a tutor in the system of distance education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4654
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf201.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.