Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4654
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКойчева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorKoycheva, Tetyana Ivanivna-
dc.date.accessioned2019-11-12T13:29:51Z-
dc.date.available2019-11-12T13:29:51Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКойчева Т.І. Готовність як показник ефективності підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти / Т.І. Койчева // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 27-31.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4654-
dc.description.abstractУ даній статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вчителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти. The article presents some features of training future Arts teachers for acting as a tutor in the system of distance education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпоказники ефективностіuk
dc.subjectефективність підготовкиuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectгуманітарні спеціальностіuk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.titleГотовність як показник ефективності підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf201.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.