Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4654
Title: Готовність як показник ефективності підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти
Authors: Койчева, Тетяна Іванівна
Koycheva, Tetyana Ivanivna
Keywords: показники ефективності
ефективність підготовки
майбутні вчителі
гуманітарні спеціальності
дистанційна освіта
Issue Date: 2005
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Койчева Т.І. Готовність як показник ефективності підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти / Т.І. Койчева // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 7-8. – С. 27-31.
Abstract: У даній статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вчителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти. The article presents some features of training future Arts teachers for acting as a tutor in the system of distance education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4654
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf201.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.