Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618
Назва: Практикум з англійської мови для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта
Інші назви: Practicum in English for Higher Education Students in the Specialty 012 Preschool Education
Автори: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Ключові слова: комплексний підхід навчання іноземної мови
методи і прийоми навчання іноземної мови
загальна та професійна лексика іноземної мови
дошкільна освіта
comprehensive foreign language teaching approach
foreign language teaching methods and techniques
general and professional foreign language vocabulary
pre-school education
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеса: [б.в]
Бібліографічний опис: Ірхіна. Ю. В. Практикум з англійської мови для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта / Ю. В. Ірхіна. –– Одеса, Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. - 229 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник являє собою інтегрований курс навчання професійної діяльності майбутніх вихователів, що ґрунтується на таких принципах: відповідності навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям більшості студентів, урахуванням їхнього віку і мотивації навчання; обов’язкового засвоєння на заняттях нового матеріалу і його різнопланового поєднання з раніше вивченим; рівних можливостей для всіх студентів, що запобігає появі відстаючих і прогалин в їхніх знаннях; регулярної зміни видів діяльності на заняттях, що запобігає втомлюваності студентів й одноманітності освітнього процесу; переходу до вивчення подальшого матеріалу за умови міцного засвоєння попереднього; активної асистенції «викладач → студент»; систематичного заохочення студентів до навчання й обговорення їхніх успіхів; об’єктивного і демократичного оцінювання результатів навчальної діяльності. The tutorial is an integrated training course for future educators, based on the following principles: the relevance of the educational material to the real psycho-physiological and educational capabilities of most students, taking into account their age and motivation to study; compulsory assimilation in the lessons of new material and its diverse combination with the previously studied; equal opportunities for all students, which prevents lagging behinds and gaps in their knowledge; regular change of activities in the classes, which prevents student fatigue and uniformity of the educational process; transition to the study of further material, provided that the previous mastery is firmly mastered; active assistant "teacher → student"; systematic encouragement of students to study and discuss their success; objective and democratic evaluation of learning outcomes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618
Розташовується у зібраннях:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичка для дошкольников (Ирхина).pdf2.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.