Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІрхіна, Юліана Валентинівна-
dc.contributor.authorIrkhina, Juliana Valentynivna-
dc.date.accessioned2019-11-11T13:47:57Z-
dc.date.available2019-11-11T13:47:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІрхіна. Ю. В. Практикум з англійської мови для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта / Ю. В. Ірхіна. –– Одеса, Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. - 229 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618-
dc.description.abstractНавчальний посібник являє собою інтегрований курс навчання професійної діяльності майбутніх вихователів, що ґрунтується на таких принципах: відповідності навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям більшості студентів, урахуванням їхнього віку і мотивації навчання; обов’язкового засвоєння на заняттях нового матеріалу і його різнопланового поєднання з раніше вивченим; рівних можливостей для всіх студентів, що запобігає появі відстаючих і прогалин в їхніх знаннях; регулярної зміни видів діяльності на заняттях, що запобігає втомлюваності студентів й одноманітності освітнього процесу; переходу до вивчення подальшого матеріалу за умови міцного засвоєння попереднього; активної асистенції «викладач → студент»; систематичного заохочення студентів до навчання й обговорення їхніх успіхів; об’єктивного і демократичного оцінювання результатів навчальної діяльності. The tutorial is an integrated training course for future educators, based on the following principles: the relevance of the educational material to the real psycho-physiological and educational capabilities of most students, taking into account their age and motivation to study; compulsory assimilation in the lessons of new material and its diverse combination with the previously studied; equal opportunities for all students, which prevents lagging behinds and gaps in their knowledge; regular change of activities in the classes, which prevents student fatigue and uniformity of the educational process; transition to the study of further material, provided that the previous mastery is firmly mastered; active assistant "teacher → student"; systematic encouragement of students to study and discuss their success; objective and democratic evaluation of learning outcomes.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОдеса: [б.в]uk
dc.subjectкомплексний підхід навчання іноземної мовиuk
dc.subjectметоди і прийоми навчання іноземної мовиuk
dc.subjectзагальна та професійна лексика іноземної мовиuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectcomprehensive foreign language teaching approachuk
dc.subjectforeign language teaching methods and techniquesuk
dc.subjectgeneral and professional foreign language vocabularyuk
dc.subjectpre-school educationuk
dc.titleПрактикум з англійської мови для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освітаuk
dc.title.alternativePracticum in English for Higher Education Students in the Specialty 012 Preschool Educationuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методичка для дошкольников (Ирхина).pdf2.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.