Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4610
Назва: Формування готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності
Інші назви: Formation of readiness of future computer science teacher to use Internet technologies in professional activity
Автори: Дущенко, Ольга Сергіївна
Dushchenko, Olga Sergiivna
Ключові слова: інтернет-технології
готовність майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності
педагогічні умови
структурно-функційна модель
Internet technology
readiness of the future teacher of informatics to application of Internet technologies in professional activity
experimental method
Дата публікації: 2019
Видавництво: Ізмаїл. держ. гуманіт. університет
Бібліографічний опис: Дущенко, О. С. Формування готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ольга Сергіївна Дущенко; наук. кер. В. А. Мізюк; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. – Ізмаїл, 2019. – 296 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено проблему формування готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності. Визначено інтернет-технології як сукупність базових послуг Інтернет, хмарних технологій та веб-технологій. Запропоновано основні напрями застосування інтернет-технологій в освіті: пошуковий напрям передбачає можливість отримання потрібної інформації; комунікаційний напрям – спілкування, обмін досвідом між вчителями, викладачами; серверний напрям – можливість розміщення власних методик викладання в Інтернеті для вільного доступу; навчальний напрям – можливість виконання завдань учнями, студентами, використовуючи мережу Інтернет. Визначено структуру готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності. In the dissertation the problem of formation of readiness of future teacher of informatics to application of Internet technologies in professional activity is researched. Internet technologies are defined as a set of basic Internet services, cloud technologies and web technologies. The basic directions of application of Internet technologies in education are offered: the search direction provides an opportunity to receive the necessary information; communication direction - communication, exchange of experience between teachers, teachers; server direction - the possibility of posting your own teaching methods on the Internet for free access; educational direction - the ability to perform tasks by students, students, using the Internet. The structure of future computer science teacher's readiness to use Internet technologies in professional activity is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4610
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dushchenko Olga Sergiivna.pdf3.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.