Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДущенко, Ольга Сергіївна-
dc.contributor.authorDushchenko, Olga Sergiivna-
dc.date.accessioned2019-11-11T12:35:00Z-
dc.date.available2019-11-11T12:35:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДущенко, О. С. Формування готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ольга Сергіївна Дущенко; наук. кер. В. А. Мізюк; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. – Ізмаїл, 2019. – 296 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4610-
dc.description.abstractУ дисертації досліджено проблему формування готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності. Визначено інтернет-технології як сукупність базових послуг Інтернет, хмарних технологій та веб-технологій. Запропоновано основні напрями застосування інтернет-технологій в освіті: пошуковий напрям передбачає можливість отримання потрібної інформації; комунікаційний напрям – спілкування, обмін досвідом між вчителями, викладачами; серверний напрям – можливість розміщення власних методик викладання в Інтернеті для вільного доступу; навчальний напрям – можливість виконання завдань учнями, студентами, використовуючи мережу Інтернет. Визначено структуру готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності. In the dissertation the problem of formation of readiness of future teacher of informatics to application of Internet technologies in professional activity is researched. Internet technologies are defined as a set of basic Internet services, cloud technologies and web technologies. The basic directions of application of Internet technologies in education are offered: the search direction provides an opportunity to receive the necessary information; communication direction - communication, exchange of experience between teachers, teachers; server direction - the possibility of posting your own teaching methods on the Internet for free access; educational direction - the ability to perform tasks by students, students, using the Internet. The structure of future computer science teacher's readiness to use Internet technologies in professional activity is determined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherІзмаїл. держ. гуманіт. університетuk
dc.subjectінтернет-технологіїuk
dc.subjectготовність майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльностіuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectструктурно-функційна модельuk
dc.subjectInternet technologyuk
dc.subjectreadiness of the future teacher of informatics to application of Internet technologies in professional activityuk
dc.subjectexperimental methoduk
dc.titleФормування готовності майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльностіuk
dc.title.alternativeFormation of readiness of future computer science teacher to use Internet technologies in professional activityuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dushchenko Olga Sergiivna.pdf3.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.