Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4592
Назва: Застосування технології «Перевернутого навчання» в підготовці майбутніх учителів математики
Інші назви: Application of "flipped learning" technology in preparation of future teachers of mathematics
Автори: Кушнірук, Анастасія Сергіївна
Kushniruk, Anastasiia Serhiivna
Ключові слова: майбутні вчителі математики
інформаційно-комунікативні технології
електронне навчання
технологія «перевернутого навчання»
future teachers of mathematics
information and communication technologies
e-learning
technology of "Flipped Learning"
Дата публікації: 2019
Видавництво: Класичний приватний університет (Запоріжжя)
Бібліографічний опис: Кушнірук А. С. Застосування технології «Перевернутого навчання» в підготовці майбутніх учителів математики / А. С. Кушнірук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. – Запоріжжя : КПУ, 2019. – Вип. 64, Т. 1. – С. 139-143.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сутність технології «перевернутого навчання», її переваги та недоліки; висвітлено результати застосування зазначеної технології в освітньому процесі педагогічного закладу вищої освіти, запропоновано шляхи її реалізації на уроках математики загальноосвітніх закладів. The purpose of the article is to highlight the essence of the technology of “Flipped learning” and the possibility of its application in the educational process of higher education pedagogical institutions. It is determined that the improvement of the educational process in the present conditions will be facilitated by a combination of traditional education with the introduction of learning, which is considered as a learning system based on the use of new multimedia technologies and involves the use of the Internet, electronic libraries, educational multimedia materials, virtual laboratory workshops, etc., one of the technologies of which is the technology of “Flipped learning”, which allows a different look at the organization of educational percent for penetration of information and communication technologies in every day life, which are gaining increasing importance in the educational process of educational institutions. It was shown that the advantage of this technology is the activation of cognitive activity of students during independent knowledge acquisition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4592
ISSN: 1992-5786
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Application of flipped learning technology.pdf206.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.