Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4592
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКушнірук, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorKushniruk, Anastasiia Serhiivna-
dc.date.accessioned2019-11-08T14:07:31Z-
dc.date.available2019-11-08T14:07:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКушнірук А. С. Застосування технології «Перевернутого навчання» в підготовці майбутніх учителів математики / А. С. Кушнірук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. – Запоріжжя : КПУ, 2019. – Вип. 64, Т. 1. – С. 139-143.uk
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4592-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність технології «перевернутого навчання», її переваги та недоліки; висвітлено результати застосування зазначеної технології в освітньому процесі педагогічного закладу вищої освіти, запропоновано шляхи її реалізації на уроках математики загальноосвітніх закладів. The purpose of the article is to highlight the essence of the technology of “Flipped learning” and the possibility of its application in the educational process of higher education pedagogical institutions. It is determined that the improvement of the educational process in the present conditions will be facilitated by a combination of traditional education with the introduction of learning, which is considered as a learning system based on the use of new multimedia technologies and involves the use of the Internet, electronic libraries, educational multimedia materials, virtual laboratory workshops, etc., one of the technologies of which is the technology of “Flipped learning”, which allows a different look at the organization of educational percent for penetration of information and communication technologies in every day life, which are gaining increasing importance in the educational process of educational institutions. It was shown that the advantage of this technology is the activation of cognitive activity of students during independent knowledge acquisition.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКласичний приватний університет (Запоріжжя)uk
dc.subjectмайбутні вчителі математикиuk
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk
dc.subjectелектронне навчанняuk
dc.subjectтехнологія «перевернутого навчання»uk
dc.subjectfuture teachers of mathematicsuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjecte-learninguk
dc.subjecttechnology of "Flipped Learning"uk
dc.titleЗастосування технології «Перевернутого навчання» в підготовці майбутніх учителів математикиuk
dc.title.alternativeApplication of "flipped learning" technology in preparation of future teachers of mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Application of flipped learning technology.pdf206.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.