Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4575
Назва: Solving plot mathematical problems as the way to acquire key and subject competencies by schoolchildren
Інші назви: Решение сюжетных математических задач как способ формирования у младших школьников предметной и ключевых компетентностей
Рішення сюжетних математичних задач як спосіб формування у молодших школярів предметної і ключових компетентностей
Автори: Скворцова, Світлана Олексіївна
Скворцова, Светлана Алексеевна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Ключові слова: mathematical competence
primary school
mathematical problems
математическая компетентность
начальная школа
математические задачи
математична компетентність
початкова школа
математичні задачі
Дата публікації: 2013
Видавництво: Szczecin
Бібліографічний опис: Skvortsova S. O. Solving plot mathematical problems as the way to acquire key and subject competencies by schoolchildren / S. O. Skvortsova // Edukacja Humanistyczna, Polrocznik mysli spoleczno-pedagogicznej. - Szczecin, 2013. – № 2 (29). – P. 61-68.
Короткий огляд (реферат): The paper states that plot Mathematical problems are the models of the processes that are happening in the world around. Besides, they are a means of forming the younger schoolchildren's key competencies that is to solve tasks that occur in the everyday and professional life. The goals of the problems' solution are considered, the activity of solving a problem is analysed, four stages in the process of the problem's solution and means of their implementation are singled out. В статье показано, что сюжетные математические задачи являются моделями процессов, происходящих в окружающем мире, и являются средством формирования у младших школьников ключевых компетентностей, а именно – решения задач, возникающих в повседневной и профессиональной жизни человека. Рассмотрены цели решения задач, проанализирована деятельность по решению задачи, выделены четыре этапы в работе над задачей и средства их реализации. У статті показано, що сюжетні математичні задачі є моделями процесів, що відбуваються в навколишньому світі, і є засобом формування у молодших школярів ключових компетентностей, а саме - рішення задач, що виникають в повсякденному і професійному житті людини. Розглянуто цілі вирішення завдань, проаналізовано діяльність за рішенням завдання, виділені чотири етапи в роботі над завданням і засоби їх реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4575
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Solving plot mathematical problems as the way to acquire key and subject competencies by schoolchildren.pdf117.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.