Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4575
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скворцова, Світлана Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Skvortsova, Svitlana Oleksiivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-08T12:15:09Z | - |
dc.date.available | 2019-11-08T12:15:09Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Skvortsova S. O. Solving plot mathematical problems as the way to acquire key and subject competencies by schoolchildren / S. O. Skvortsova // Edukacja Humanistyczna, Polrocznik mysli spoleczno-pedagogicznej. - Szczecin, 2013. – № 2 (29). – P. 61-68. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4575 | - |
dc.description.abstract | The paper states that plot Mathematical problems are the models of the processes that are happening in the world around. Besides, they are a means of forming the younger schoolchildren's key competencies that is to solve tasks that occur in the everyday and professional life. The goals of the problems' solution are considered, the activity of solving a problem is analysed, four stages in the process of the problem's solution and means of their implementation are singled out. В статье показано, что сюжетные математические задачи являются моделями процессов, происходящих в окружающем мире, и являются средством формирования у младших школьников ключевых компетентностей, а именно – решения задач, возникающих в повседневной и профессиональной жизни человека. Рассмотрены цели решения задач, проанализирована деятельность по решению задачи, выделены четыре этапы в работе над задачей и средства их реализации. У статті показано, що сюжетні математичні задачі є моделями процесів, що відбуваються в навколишньому світі, і є засобом формування у молодших школярів ключових компетентностей, а саме - рішення задач, що виникають в повсякденному і професійному житті людини. Розглянуто цілі вирішення завдань, проаналізовано діяльність за рішенням завдання, виділені чотири етапи в роботі над завданням і засоби їх реалізації. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Szczecin | uk |
dc.subject | mathematical competence | uk |
dc.subject | primary school | uk |
dc.subject | mathematical problems | uk |
dc.subject | математична компетентність | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | математичні задачі | uk |
dc.title | Solving plot mathematical problems as the way to acquire key and subject competencies by schoolchildren | uk |
dc.title.alternative | Рішення сюжетних математичних задач як спосіб формування у молодших школярів предметної і ключових компетентностей | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Solving plot mathematical problems as the way to acquire key and subject competencies by schoolchildren.pdf | 117.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.