Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4563
Назва: Особливості використання цифрових інструментів в процесі формування методичної компетентності майбутніх учителів математики
Інші назви: Особенности использования цифровых инструментов в процессе формирования методической компетентности будущих учителей математики
Features of using digital tools in the process of forming methodological competence of future mathematics teachers
Автори: Тумбрукакі, Алла Валеріївна
Тумбрукаки, Алла Валерьевна
Tumbrukaki, Alla Valeriivna
Лелеко, В. Ю.
Ключові слова: цифрові інструменти
цифрова компетентність
методична компетентність
групова робота
формуюче оцінювання
цифровые инструменты
цифровая компетентность
методическая компетентность
групповая работа
формирующее оценивание
digital tools
digital competency
methodological competence
methodological competence
formative assessmen
Дата публікації: 2019
Видавництво: "Ранок"
Бібліографічний опис: Тумбрукакі А. В. Особливості використання цифрових інструментів в процесі формування методичної компетентності майбутніх учителів математики / А. В. Тумбрукакі // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20 - 21 вересня 2019 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2019. - С. 164-166.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано до розгляду цифрові інструменти, необхідні для успішної роботи вчителів математики. Зокрема, один з інструментів формуючого оцінювання – сервіс Formative. Предложено к рассмотрению цифровые инструменты, необходимые для успешной работы учителей математики. В частности, один из инструментов формирующего оценивания - сервис Formative. The digital tools necessary for the successful work of mathematics teachers are proposed for consideration. In particular, one of the tools of formative evaluation is the Formative service.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4563
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tumbrukaki A., Leleko V..pdf935.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.