Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4414
Назва: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання молодших школярів розв’язувати сюжетні математичні задачі
Інші назви: Preparing future primary school teachers to teach junior high school students to solve maths
Автори: Гаєвець, Яна Станіславівна
Haievets, Yana Stanislavivna
Ключові слова: методична компетентність учителя
підготовка майбутніх учителів початкових класів
сюжетні математичні задачі
methodical competence of the teacher
preparation of the future elementary school teachers
mathematical math problems
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гаєвець Я. С. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання молодших школярів розв’язувати сюжетні математичні задачі : автореф. канд. пед. наук : 13.00.02 / Яна Станіславівна Гаєвець; наук. кер. Скворцова С. О.; Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний ун-т імені К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): початкових класів до навчання молодших школярів розв’язувати сюжетні математичні задачі (мета, зміст, форми, технології та засоби навчання), ефективність якої доведено в ході педагогічного експерименту. Удосконалено методику проведення лекції через упровадження технології проблемного навчання, методику проведення практичного заняття засобом технології інтерактивного, ситуаційного та контекстного навчання; організацію самостійної роботи та проектної діяльності студентів засобом навчально-методичного посібника на електронному носії «Методика навчання розв'язування сюжетних математичних задач учнів 1-4-х класів». The dissertation proposes a methodological system of preparation of the future elementary school teachers to unleash storylines before teaching younger students mathematical problems (purpose, content, forms, technologies and teaching aids), efficiency which was proved during the pedagogical experiment. The method of conducting was improved lectures through the introduction of problem-based learning technology, teaching methods practical training by means of interactive, situational and contextual technology teaching; organization of independent work and project activity of students means educational and methodical manual on an electronic medium "Method of teaching the solution of story mathematical problems of students of 1-4 grades".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4414
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref Haievets.pdf426.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.