Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4414
Title: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання молодших школярів розв’язувати сюжетні математичні задачі
Other Titles: Preparing future primary school teachers to teach junior high school students to solve maths
Подготовка будущих учителей начальных классов к обучению младших школьников решать сюжетные математические задачи
Authors: Гаєвець, Яна Станіславівна
Haievets, Yana Stanislavivna
Гаевец, Яна Станиславовна
Keywords: методична компетентність учителя
підготовка майбутніх учителів початкових класів
сюжетні математичні задачі
методическая компетентность учителя
подготовка будущих учителей начальных классов
сюжетные математические задачи
methodical competence of the teacher
preparation of the future elementary school teachers
mathematical math problems
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Гаєвець Я. С. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання молодших школярів розв’язувати сюжетні математичні задачі : автореф. канд. пед. наук : 13.00.02 / Яна Станіславівна Гаєвець; наук. кер. Скворцова С. О.; Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний ун-т імені К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 20 с.
Abstract: початкових класів до навчання молодших школярів розв’язувати сюжетні математичні задачі (мета, зміст, форми, технології та засоби навчання), ефективність якої доведено в ході педагогічного експерименту. Удосконалено методику проведення лекції через упровадження технології проблемного навчання, методику проведення практичного заняття засобом технології інтерактивного, ситуаційного та контекстного навчання; організацію самостійної роботи та проектної діяльності студентів засобом навчально-методичного посібника на електронному носії «Методика навчання розв'язування сюжетних математичних задач учнів 1-4-х класів». The dissertation proposes a methodological system of preparation of the future elementary school teachers to unleash storylines before teaching younger students mathematical problems (purpose, content, forms, technologies and teaching aids), efficiency which was proved during the pedagogical experiment. The method of conducting was improved lectures through the introduction of problem-based learning technology, teaching methods practical training by means of interactive, situational and contextual technology teaching; organization of independent work and project activity of students means educational and methodical manual on an electronic medium "Method of teaching the solution of story mathematical problems of students of 1-4 grades". Диссертация посвящена актуальной проблеме подготовки будущих учителей начальных классов к обучению младших школьников решению сюжетных математических задач в соответствии с обновленной нормативной базой общего начального образования Украины: Госстандартом (2011 г.) и учебной программой по математике (2011 г.). Предложена научно обоснованная методическая система подготовки будущих учителей начальных классов к обучению младших школьников решению сюжетных математических задач (цель, содержание, формы, технологии и средства обучения) и модель ее реализации, эффективность которой доказана в ходе педагогического эксперимента. Содержание обучения определено через знания, умения и опыт деятельности по обучению младших школьников решению сюжетных математических задач, что является базисом отдельных составляющих методической компетентности, и реализуется в процессе обучения курсу «Методика обучения математике в начальной школе» в форме лекций, практических занятий, самостоятельной работы и учебных проектов.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4414
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref Haievets.pdf426.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.