Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4342
Назва: Методи візуалізації та творчого розвитку хореографічно-композиційного мислення майбутніх учителів хореографії
Інші назви: Methods of visualization and creative development of choreographic-compositional thinking of future choreography teachers
Автори: Реброва, Олена Євгенівна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Лісовська, Ніна Юріївна
Lisovska, Nina Yuryivna
Ключові слова: майбутній учитель хореографії
композиційно-образне мислення
методи візуалізації
різомна модель мислення
future choreography teacher
compositional and figurative thinking
visualization methods
rhizome model of thinking
Дата публікації: 2017
Видавництво: Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини
Бібліографічний опис: Реброва О. Методи візуалізації та творчого розвитку хореографічно-композиційного мислення майбутніх учителів хореографії / О. Реброва, Н. Лісовська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 16. - С. 54-61.
Короткий огляд (реферат): У статті презентовано інноваційні методи візуалізації як засобу творчого розвитку хореографічно-композиційного мислення майбутніх учителів хореографії в процесі втілення змістового конструкту фахової підготовки, зокрема на дисциплінах композиції та постановки танцю. Обґрунтовано різоматичну модель такого мислення, показано її дієвість на усіх етапах композиційної творчої роботи студентів. Така модель сполучає художньо-хореографічний образ і його реальний прототип в уявленнях індивідуальної фахової свідомості студентів та синтезу його композиційно-образного, безпосередньо художнього, кінестезійного та музичного видів мислення.The article presents the difference between choreography teachers training and the professional dancers training, which consists in the ability to constantly create dance compositions for students, collectives, which combines with choreographic and performing training in all types of choreography and with the methods of teaching them to children. That is, the teacher creates choreographic texts and on their basis he teaches students choreography using a given show. In this process the following is involved: a wide range of content lines that directly or indirectly make up the sense of teaching subjects, as well as student’s life experience, their ability to see the prototypes of choreographic works in various sources: natural, social, human, literary, etc. The content construct in the studyconcerning the development of the artistic and mental sphere of future choreography teachers’ personality is considered as a universal, aimed at developing all competencies: integral, general and professional.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4342
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova_2017.pdf366.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.