Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4341
Назва: | Інформальна складова в структурі організаційно-методичної системи підготовки майбутніх учителів хореографії |
Інші назви: | Informal constituent in the structure of organizational-methodological system of the future choreography teacher’s training |
Автори: | Реброва, Олена Євгенівна Rebrova, Olena Yevgenivna |
Ключові слова: | організаційно-методична система організаційно-методична система інформальна освіта вітальний досвід стохастичні явища майбутні вчителі хореографії organizational and methodolgical system informal education vital experience stochastic phenomena future teachers of choreography |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Реброва О. Є. Інформальна складова в структурі організаційно-методичної системи підготовки майбутніх учителів хореографії / О. Є. Реброва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 1. - С. 132-142. |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушено проблему побудови організаційно-методичної системи підготовки майбутніх учителів хореографії як відкритої, нелінійної, яка враховує стохастичні явища розвитку мистецтва та соціокультурного простору. Актуалізовано питання набуттѐ вітального досвіду, який екстраполяються у фахову діяльність майбутнього вчителя хореографії. Нагадано про визнання трьох шляхів набуття освіти: формальної, неформальної та інформальної, останнѐ переважно розглядається в межах післядипломної або безперервної освіти. Між тим, вітальний досвід та його екстропаляція у фахову діяльність (навчальну, виробничу) є результатом набуття інформальної освіти. Остання активно здійсняються майбутніми вчителями хореографії впродовж навчання та фахового становлення. Цілеспрямоване впровадження інформальної складової в організаційно-методичну систему здійсняються за допомогоя принципів теорії системи: організаційної безперервності, сумісності та зворотного зв’язку. The article reveals the logic of building the organizational-methodological system of future choreography teachers’ training with a focus on improving the quality of education, professional training through the phenomenology of artistic and mental experience. This idea led to the consideration of a wide range of factors of influence on art education and the inclusion of various constructs in the system that make it more open. The following factors are taken into account: vitality, gradualism and continuity, pre-university training; communicative peculiarities of professional learning environments ethno-mental traditions, regional socio-cultural space. It is shown that modern education is regarded as a three-track dimension, which includes such forms as: formal, non-formal, informal. Informal education corresponds to the accumulation of the vital (life) experience, which manifests itself in two types: information about the experience of living in an artistic environment and information about the life (in this case professional) artistic experience. The accumulation of such experience is caused by stochastic phenomena in the development of art and socio-cultural space. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4341 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rebrova_2016.pdf | 656.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.