Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4338
Title: Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі музично-інструментальної підготовки
Other Titles: The essence and component structure of performance mastery of prospective music teachers in the process of musical and instrumental training
Authors: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Keywords: майбутні вчителі музики
музично-інструментальна підготовка
виконавська майстерність
виконавсько-технічний компонент
перцептивно-аналітичний компонент
художньо-емоційний компонент
prospective music teachers
musical and instrumental training
performance mastery
performance and technical component
perceptual and analytical component
artistic and emotional component
Issue Date: 2018
Publisher: Херсонський державний університет
Citation: Ашихміна Н. В. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі музично-інструментальної підготовки/ Н. В. Ашихміна // Педагогічні науки. – 2018. – Випуск LXXXI. – Т.1. – Херсон : Херсонський державний університет, 2018. – С. 115-120.
Abstract: У статті автор визначає сутність виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі музично-інструментальної підготовки, як найвищий ступінь володіння спеціалізованими техніко-руховими, інтонаційно-виразними вміннями і навичками гри на музичному інструменті, які постійно вдосконалюються й дозволяють ефективно управляти інтерпретаційними та емоційними процесами, швидко досягати максимально якісного художньо-звукового результату. Компонентами даного феномена є: виконавсько-технічний, перцептивно-аналітичний і художньо-емоційний. In the article the author clarified, that performing mastery of prospective music teachers in the process of musical and instrumental training is the highest degree of mastering specialized technical and motor, intonational and expressive skills along with skills of the music instrumental playing, which are being constantly improved and allow to effectively manage the interpretive and emotional processes, quickly achieve the highest quality artistic and sound results. The investigated phenomenon consists of performance and technical, perceptual and analytical, artistic and emotional components.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4338
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina N.V..pdf187.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.