Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4338
Title: | Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі музично-інструментальної підготовки |
Other Titles: | The essence and component structure of performance mastery of prospective music teachers in the process of musical and instrumental training Сущность и компонентная структура исполнительского мастерства будущих учителей музыки в процессе музыкально-инструментальной подготовки |
Authors: | Ашихміна, Наталія Віталіївна Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna Ашихмина, Наталья Витальевна |
Keywords: | майбутні вчителі музики музично-інструментальна підготовка виконавська майстерність виконавсько-технічний компонент перцептивно-аналітичний компонент художньо-емоційний компонент prospective music teachers musical and instrumental training performance mastery performance and technical component perceptual and analytical component artistic and emotional component будущие учителя музыки музыкально-инструментальная подготовка исполнительское мастерство исполнительско-технический компонент перцептивно-аналитический компонент художественно-эмоциональный компонент |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Херсонський державний університет |
Citation: | Ашихміна Н. В. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі музично-інструментальної підготовки/ Н. В. Ашихміна // Педагогічні науки. – 2018. – Випуск LXXXI. – Т.1. – Херсон : Херсонський державний університет, 2018. – С. 115-120. |
Abstract: | У статті автор визначає сутність виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі музично-інструментальної підготовки, як найвищий ступінь володіння спеціалізованими техніко-руховими, інтонаційно-виразними вміннями і навичками гри на музичному інструменті, які постійно вдосконалюються й дозволяють ефективно управляти інтерпретаційними та емоційними процесами, швидко досягати максимально якісного художньо-звукового результату. Компонентами даного феномена є: виконавсько-технічний, перцептивно-аналітичний і художньо-емоційний. In the article the author clarified, that performing mastery of prospective music teachers in the process of musical and instrumental training is the highest degree of mastering specialized technical and motor, intonational and expressive skills along with skills of the music instrumental playing, which are being constantly improved and allow to effectively manage the interpretive and emotional processes, quickly achieve the highest quality artistic and sound results. The investigated phenomenon consists of performance and technical, perceptual and analytical, artistic and emotional components. В статье автор определяет сущность исполнительского мастерства будущих учителей музыки в процессе музыкально-инструментальной подготовки, как наивысшую степень владения специализированными технико-двигательными, интонационно-выразительными умениями и навыками игры на музыкальном инструменте, которые постоянно усовершенствуются и позволяют эффективно управлять интерпретационными и эмоциональными процессами, быстро достигать максимально качественного художественно-звукового результата. Компонентами данного феномена являются: исполнительско-технический, перцептивно-аналитический и художественно-эмоциональный. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4338 |
Appears in Collections: | Кафедра диригентсько – хорової підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ashykhmina N.V..pdf | 187.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.