Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4338Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ашихміна, Наталія Віталіївна | - |
| dc.contributor.author | Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna | - |
| dc.date.accessioned | 2019-10-21T09:28:28Z | - |
| dc.date.available | 2019-10-21T09:28:28Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Ашихміна Н. В. Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі музично-інструментальної підготовки/ Н. В. Ашихміна // Педагогічні науки. – 2018. – Випуск LXXXI. – Т.1. – Херсон : Херсонський державний університет, 2018. – С. 115-120. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4338 | - |
| dc.description.abstract | У статті автор визначає сутність виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі музично-інструментальної підготовки, як найвищий ступінь володіння спеціалізованими техніко-руховими, інтонаційно-виразними вміннями і навичками гри на музичному інструменті, які постійно вдосконалюються й дозволяють ефективно управляти інтерпретаційними та емоційними процесами, швидко досягати максимально якісного художньо-звукового результату. Компонентами даного феномена є: виконавсько-технічний, перцептивно-аналітичний і художньо-емоційний. In the article the author clarified, that performing mastery of prospective music teachers in the process of musical and instrumental training is the highest degree of mastering specialized technical and motor, intonational and expressive skills along with skills of the music instrumental playing, which are being constantly improved and allow to effectively manage the interpretive and emotional processes, quickly achieve the highest quality artistic and sound results. The investigated phenomenon consists of performance and technical, perceptual and analytical, artistic and emotional components. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Херсонський державний університет | uk |
| dc.subject | майбутні вчителі музики | uk |
| dc.subject | музично-інструментальна підготовка | uk |
| dc.subject | виконавська майстерність | uk |
| dc.subject | виконавсько-технічний компонент | uk |
| dc.subject | перцептивно-аналітичний компонент | uk |
| dc.subject | художньо-емоційний компонент | uk |
| dc.subject | prospective music teachers | uk |
| dc.subject | musical and instrumental training | uk |
| dc.subject | performance mastery | uk |
| dc.subject | performance and technical component | uk |
| dc.subject | perceptual and analytical component | uk |
| dc.subject | artistic and emotional component | uk |
| dc.title | Сутність і компонентна структура виконавської майстерності майбутніх учителів музики в процесі музично-інструментальної підготовки | uk |
| dc.title.alternative | The essence and component structure of performance mastery of prospective music teachers in the process of musical and instrumental training | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва і хореографії | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ashykhmina N.V..pdf | 187.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.