Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4310
Title: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Лінгвокраїнознавство Китаю»
Other Titles: Методические рекомендации по учебной дисциплине «Лингвострановедение Китая»
Guidelines for the course "Chinese Linguistics"
Authors: Стрига, Елеонора Вячеславівна
Стрига, Элеонора Вячеславовна
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna
Keywords: методичні рекомендації
лінгвокраїнознавство Китаю
лінгвокраїнознавство китайської мови
методические рекомендации
лингвострановедение Китая
лингвострановедение китайского языка
guidelines
Chinese linguistics
Chinese linguistics
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Стрига Е. В. Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Лінгвокраїнознавство Китаю» / Е. В. Стрига. – Одеса : Університет Ушинського, 2019. – 33 с.
Abstract: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Лінгвокраїнознавство Китаю» призначені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (китайська)) містять короткий зміст лекцій, практичних занять, модульні контрольні роботи, глосарій, структуру та теми проектів, екзаменаційні питання та літературу. У рекомендаціях відображено міжпредметні зв’язки, що передбачають комплексний підхід у викладанні лінгвокраїнознавства китайської мови оскільки вивчаються історія китайського письма, найважливіші історичні події, географічні поняття, особливості національної культури та суспільно-політичного життя, державний устрій, економіка, традиції та звичаї Китаю. Guidelines for the Chinese Language Linguistics Course are intended for first-year (bachelor) level 014 Secondary Education (Language and Literature (Chinese)) students. and literature. The recommendations reflect cross-curricular links that provide a comprehensive approach to teaching Chinese language linguistics, as they study the history of Chinese writing, major historical events, geographical concepts, features of national culture and socio-political life, state and economy, traditions and economics. Методические рекомендации по учебной дисциплине «Лингвострановедение Китая» предназначены для соискателей первого (бакалаврской) уровня специальности 014 Среднее образование (Язык и литература (китайский)) содержат краткое содержание лекций, практических занятий, модульные контрольные работы, глоссарий, структуру и темы проектов, экзаменационные вопросы и литературу. В рекомендациях отражены межпредметные связи, предусматривающие комплексный подход в преподавании лингвострановедения китайского языка поскольку изучаются история китайского письма, важнейшие исторические события, географические понятия, особенности национальной культуры и общественно-политической жизни, государственное устройство, экономика, традиции и обычаи Китая.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4310
Appears in Collections:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna.pdf583.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.