Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4310
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтрига, Елеонора Вячеславівна-
dc.contributor.authorСтрига, Элеонора Вячеславовна-
dc.contributor.authorStryga, Eleonora Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2019-10-18T07:47:50Z-
dc.date.available2019-10-18T07:47:50Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтрига Е. В. Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Лінгвокраїнознавство Китаю» / Е. В. Стрига. – Одеса : Університет Ушинського, 2019. – 33 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4310-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації з навчальної дисципліни «Лінгвокраїнознавство Китаю» призначені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (китайська)) містять короткий зміст лекцій, практичних занять, модульні контрольні роботи, глосарій, структуру та теми проектів, екзаменаційні питання та літературу. У рекомендаціях відображено міжпредметні зв’язки, що передбачають комплексний підхід у викладанні лінгвокраїнознавства китайської мови оскільки вивчаються історія китайського письма, найважливіші історичні події, географічні поняття, особливості національної культури та суспільно-політичного життя, державний устрій, економіка, традиції та звичаї Китаю. Guidelines for the Chinese Language Linguistics Course are intended for first-year (bachelor) level 014 Secondary Education (Language and Literature (Chinese)) students. and literature. The recommendations reflect cross-curricular links that provide a comprehensive approach to teaching Chinese language linguistics, as they study the history of Chinese writing, major historical events, geographical concepts, features of national culture and socio-political life, state and economy, traditions and economics. Методические рекомендации по учебной дисциплине «Лингвострановедение Китая» предназначены для соискателей первого (бакалаврской) уровня специальности 014 Среднее образование (Язык и литература (китайский)) содержат краткое содержание лекций, практических занятий, модульные контрольные работы, глоссарий, структуру и темы проектов, экзаменационные вопросы и литературу. В рекомендациях отражены межпредметные связи, предусматривающие комплексный подход в преподавании лингвострановедения китайского языка поскольку изучаются история китайского письма, важнейшие исторические события, географические понятия, особенности национальной культуры и общественно-политической жизни, государственное устройство, экономика, традиции и обычаи Китая.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk
dc.subjectлінгвокраїнознавство Китаюuk
dc.subjectлінгвокраїнознавство китайської мовиuk
dc.subjectметодические рекомендацииuk
dc.subjectлингвострановедение Китаяuk
dc.subjectлингвострановедение китайского языкаuk
dc.subjectguidelinesuk
dc.subjectChinese linguisticsuk
dc.subjectChinese linguisticsuk
dc.titleМетодичні рекомендації з навчальної дисципліни «Лінгвокраїнознавство Китаю»uk
dc.title.alternativeМетодические рекомендации по учебной дисциплине «Лингвострановедение Китая»uk
dc.title.alternativeGuidelines for the course "Chinese Linguistics"uk
dc.typeOtheruk
Appears in Collections:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna.pdf583.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.