Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4284
Назва: | A Conceptual Approach to Student Study Printing: The Role and Place of Creative Composition |
Інші назви: | Концептуальний підхід до вивчення студентської друку: роль і місце творчої композиції |
Автори: | Орос, Іван Васильович Oros, Ivan Vasyliovych Орос, Иван Васильевич |
Ключові слова: | printed graphics printmaking creative thinking artistic image composition creative composition друкована графіка друкарство творче мислення художній образ композиція творча композиція |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Canada, Ontario |
Бібліографічний опис: | Oros I. V. A Conceptual Approach to Student Study Printing: The Role and Place of Creative Composition / I. V. Oros // Intellectual Archive. – 2019. - Vol. 8, № 3. -. P. 169 – 176. |
Короткий огляд (реферат): | The article reveals that in the formation of creative thinking, printed graphics - prints occupy a special place. It turns out that the issues of teaching creative composition in printed graphics - printmaking under the conditions of the art and graphic faculties of pedagogical universities are not sufficiently disclosed. The conceptual approach to teaching students of the art-graphic faculty of creative composition is shown. У статті розкрито, що у формуванні творчого мислення друкована графіка (відбитки) займає особливе місце. Виявляється, питання викладання творчої композиції у друкованій графіці - друкарство в умовах художнього та графічного факультетів педагогічних вузів недостатньо розкриті. Показано концептуальний підхід до навчання студентів художньо-графічного факультету творчої композиції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4284 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики декоративно-прикладного мистецтва та графіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Oros_2019.pdf | 42.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.