Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4247
Назва: Проблема гендерных стереотипов в современном обществе и их взаимосвязь с профессиональной направленностью
Інші назви: Проблема гендерних стереотипів в сучасному суспільстві і їх взаємозв'язок з професійною спрямованістю
The problem of gender stereotypes in modern society and their relationship with professional orientation
Автори: Пивоварчик, Ирина Михайловна
Пивоварчик, Ірина Михайлівна
Pyvovarchyk, Iryna Mykhailivna
Дудкина, Екатерина Андреевна
Дудкіна, Катерина Андріївна
Dudkina, Kateryna Andriivna
Ключові слова: гендер
гендерные стереотипы
гендерная система
гендерная роль
маскулинность
андрогинность
фемининность
гендерні стереотипи
гендерна система
гендерна роль
маскулінність
фемінінність
андрогінність
гендер
Дата публікації: 2010
Видавництво: Київ [б. в.]
Бібліографічний опис: Пивоварчик И. М. Проблема гендерных стереотипов в современном обществе и их взаимосвязь с профессиональной направленностью / И. М. Пивоварчик, Е. А. Дудкина // Проблеми загальної та педагогічної психології. – 2010. – Т. 12. – Ч. 5. – С. 246–253.
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрено понятие гендерных стереотипов, исследована гендерная система мужчин и женщин в современном обществе и выявлена взаимосвязь гендерных стереотипов и профессиональной направленности, а также различия между тремя основными гендерными типами – маскулинный, фемининный, андрогинный. Сделан вывод, что существует влияние профессионального самоопределения и учебной деятельности на формирование гендерных типов, которое проявляется в том, что у студентов института физического воспитания преимущественно маскулинная направленность, у студентов института психологии преимущественно фемининная направленность. У статті розглянуто поняття гендерних стереотипів, досліджено систему гендерних стереотипів чоловіків і жінок, виявлено звязок гендерних стереотипів з професійною спрямованністю, а також відмінності поміж трьома гендерними типами – маскулінний, фемінінний, андрогінний. Робиться висновок, що існує вплив професійної спрямованності та учбової діяльності на формування гендерних типів, що виявляється в тому, що студенти інституту фізичного виховання мають переважно маскулінну спрямованність, у студентів інституту сихології переважно фемінінна спрямованність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4247
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pyvovarchyk, Iryna Mykhailivna.pdf562.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.