Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4018
Назва: | Модель формування художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу в педагогічних університетах |
Інші назви: | Модель формирования художественно-коммуникативного опыта будущих преподавателей вокала в педагогических университетах The formation model of the future vocal teachers’ artistic and communicative experience in pedagogical universities |
Автори: | Мен Сіан Мен Сиан Meng Xiang |
Ключові слова: | досвід художньо-комунікативний досвід майбутніх викладачів вокалу майбутній викладач вокалу модель формування художньо-комунікативного досвіду опыт художественно-коммуникативный опыт будущих преподавателей вокала будущие преподаватели вокала модель формирования художественно-коммуникативного опыта experience artistic and communicative experience of future vocal teachers the formation model of the future vocal teachers’ artistic and communicative experience |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Мен Сіан. Модель формування художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу в педагогічних університетах / Мен Сіан // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д, Ушинського, 2019. – С. 52-58. |
Короткий огляд (реферат): | У статті уточнено сутність моделювання як методу відображення цілісної методики у педагогічних дослідженнях. Запропоновано та обґрунтовано модель формування художньо- комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу в педагогічних університетах у єдності цільового, змістового, методичного та результативного компонентів. Розкрито зміст кожного компонента. В статье уточнен смысл процесса формирования в методическом контексте. На этой основе актуализирована необходимость разработки методики формирования художественно-коммуникативного опыта будущих преподавателей вокала. Утонен смысл процесса моделирования и обоснована модель формирования художественно-коммуникативного опыта будущих преподавателей вокала в педагогических университетах. Представленная модель включает целевой, содержательный, методический, результативный компоненты, раскрыт их смысл. The model facilitating the formation of the future vocal teachers’ artistic and communicative experience in pedagogical universities, which represents the unity of the target, content, methodological and result-centred components, is proposed and substantiated in the article. The target component of the proposed model involves setting goals, objectives and determining the scientific approaches and principles of constructing the proposed model, which together provide the expected result ‒ the formed artistic and communicative experience of the future vocal teachers in its all structural components. The semantic component of the model facilitating the formation of the future vocal teachers’ artistic and communicative experience reflects the complex of psychological, pedagogical, artistic and informative knowledge, awareness of the essence, mechanisms and peculiarities of the artistic and communicative process, its basic forms, signs of implementation and conditions for successful realization, intellectual comprehension skills, understanding and interpretations of artistic information at the text, subtext and context levels, communicative, perceptual, reflexive and empathic skills. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4018 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Meng Xiang.pdf | 171.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.