Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4017
Назва: Методичні рекомендації щодо проведення виробничої (педагогічної, асистентської) практики підготовлені на основі програм практики для студентів 4 року навчання, першого рівня освіти (бакалавр) та студентів 1 року навчання, другого рівня освіти (магістр), спеціальність 014 Середня освіта (Історія)
Інші назви: Methodical recommendations for conducting industrial (pedagogical, assistant) practice are prepared on the basis of practice programs for students of 4 years of study, first level of education (bachelor) and students of 1 year of study, second level of education (master's degree), specialty 014 Secondary education (History)
Автори: Яновська, Лариса Григорівна
Yanovska, Larysa Grygorivna
Ключові слова: методичні рекомендації
виробнича практика з історії
викладання історичної науки
критерії оцінювання педагогічної праткики
methodological recommendations
industrial production practice in history
teaching of historical science
evaluation criteria for pedagogical practice
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Яновська Л. Г. Методичні рекомендації щодо проведення виробничої (педагогічної, асистентської) практики підготовлені на основі програм практики для студентів 4 року навчання, першого рівня освіти (бакалавр) та студентів 1 року навчання, другого рівня освіти (магістр), спеціальність 014 Середня освіта (Історія) / Л. Г. Яновська. – Одеса : Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського», 2019. – 71 с.
Короткий огляд (реферат): Виробнича (педагогічна) практика є необхідною складовою підготовки фахівців, а також обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня «бакалавр» та кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 014 Середня освіта (Історія). Зміст педагогічної практики направлений на поглиблення та закріплення теоретичних знань майбутніх учителів історії в галузі педагогічної й історичної наук та оволодіння практичними вміннями та навичками вчительської професії, оволодіння сучасними методами, формами організації навчально-виховної діяльності. Industrial (pedagogical) practice is a necessary component of the training of specialists, as well as an indispensable component of the educational and professional program for obtaining the bachelor's and master's qualifications of the specialty 014 Secondary education (History). The content of pedagogical practice is aimed at deepening and consolidation of theoretical knowledge of future teachers of history in the field of pedagogical and historical sciences and mastering practical skills of the teaching profession, mastering modern methods, forms of organization of educational activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4017
Розташовується у зібраннях:Кафедра всесвітньої історії та методології науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yanovskaya.pdf946.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.