Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4001
Назва: До проблеми подолання мовного бар’єру у процесі спонтанної комунікації іноземною мовою студентів гуманітарних факультетів
Інші назви: Recommendations for overcoming of the language barrier during spontaneous communication in foreign language of humanities
Автори: Рудик, Наталя Миколаївна
Rudyk, Natalya
Ключові слова: спонтанна комунікація
мовний бар’єр
іноземна вимова
словниковий запас
замінники пауз
spontaneous communication
language barrier
foreign language pronunciation
vocabulary
language fillers
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Рудик, Н. М. До проблеми подолання мовного бар’єру у процесі спонтанної комунікації іноземною мовою студентів гуманітарних факультетів / Н. М. Рудик // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 59-65.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі педагогічної психології та практики навчання спонтанної іншомовної комунікації студентів гуманітарних факультетів, а саме визначенню причин виникнення мовного бар’єру у студентів під час спілкування з носіями іноземної мови. Розглядається важливість вирішення проблеми подоланнямовного бар’єру як умова формування мовної компетенції майбутніх спеціалістів усучасних умовах навчання та пропонуються шляхи її подолання. Автор надаєрезультати дослідження, яке проводилося протягом навчального року. Особливості міжособистісної взаємодії студентів, що виявлені під час цього дослідження, можуть бути використані педагогами, що навчають студентів іноземних мов, а також широким колом спеціалістів у сфері педагогіки та психології для створення навчальних програм,завдань, що сприятимуть підвищенню успішності навчання, та при розробці психолого-педагогічних рекомендацій з оптимізації цього процесу. The article examines the reasons for the emergence of a language barrier for students of humanities during spontaneous communication in foreign language. The opinions of scholars who consider the language barrier as a psychological problem that arises at different stages of teaching foreign language are given. There are some factors that influence the psychological state of students, and make them feel anxiety and fear during foreign language communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4001
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf257.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.