Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4001
Title: До проблеми подолання мовного бар’єру у процесі спонтанної комунікації іноземною мовою студентів гуманітарних факультетів
Other Titles: Recommendations for overcoming of the language barrier during spontaneous communication in foreign language of humanities
Authors: Рудик, Наталя Миколаївна
Рудык, Наталья Николаевна
Rudyk, Natalya
Keywords: спонтанна комунікація
мовний бар’єр
іноземна вимова
словниковий запас
замінники пауз
spontaneous communication
language barrier
foreign language pronunciation
vocabulary
language fillers
Issue Date: 2019
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Рудик, Н. М. До проблеми подолання мовного бар’єру у процесі спонтанної комунікації іноземною мовою студентів гуманітарних факультетів / Н. М. Рудик // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 59-65.
Abstract: Стаття присвячена актуальній проблемі педагогічної психології та практики навчання спонтанної іншомовної комунікації студентів гуманітарних факультетів, а саме визначенню причин виникнення мовного бар’єру у студентів під час спілкування з носіями іноземної мови. Розглядається важливість вирішення проблеми подоланнямовного бар’єру як умова формування мовної компетенції майбутніх спеціалістів усучасних умовах навчання та пропонуються шляхи її подолання. Автор надаєрезультати дослідження, яке проводилося протягом навчального року. Особливості міжособистісної взаємодії студентів, що виявлені під час цього дослідження, можуть бути використані педагогами, що навчають студентів іноземних мов, а також широким колом спеціалістів у сфері педагогіки та психології для створення навчальних програм,завдань, що сприятимуть підвищенню успішності навчання, та при розробці психолого-педагогічних рекомендацій з оптимізації цього процесу. The article examines the reasons for the emergence of a language barrier for students of humanities during spontaneous communication in foreign language. The opinions of scholars who consider the language barrier as a psychological problem that arises at different stages of teaching foreign language are given. There are some factors that influence the psychological state of students, and make them feel anxiety and fear during foreign language communication.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4001
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf257.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.