Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4001
Title: | До проблеми подолання мовного бар’єру у процесі спонтанної комунікації іноземною мовою студентів гуманітарних факультетів |
Other Titles: | Recommendations for overcoming of the language barrier during spontaneous communication in foreign language of humanities |
Authors: | Рудик, Наталя Миколаївна Rudyk, Natalya |
Keywords: | спонтанна комунікація мовний бар’єр іноземна вимова словниковий запас замінники пауз spontaneous communication language barrier foreign language pronunciation vocabulary language fillers |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Рудик, Н. М. До проблеми подолання мовного бар’єру у процесі спонтанної комунікації іноземною мовою студентів гуманітарних факультетів / Н. М. Рудик // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 59-65. |
Abstract: | Стаття присвячена актуальній проблемі педагогічної психології та практики навчання спонтанної іншомовної комунікації студентів гуманітарних факультетів, а саме визначенню причин виникнення мовного бар’єру у студентів під час спілкування з носіями іноземної мови. Розглядається важливість вирішення проблеми подоланнямовного бар’єру як умова формування мовної компетенції майбутніх спеціалістів усучасних умовах навчання та пропонуються шляхи її подолання. Автор надаєрезультати дослідження, яке проводилося протягом навчального року. Особливості міжособистісної взаємодії студентів, що виявлені під час цього дослідження, можуть бути використані педагогами, що навчають студентів іноземних мов, а також широким колом спеціалістів у сфері педагогіки та психології для створення навчальних програм,завдань, що сприятимуть підвищенню успішності навчання, та при розробці психолого-педагогічних рекомендацій з оптимізації цього процесу. The article examines the reasons for the emergence of a language barrier for students of humanities during spontaneous communication in foreign language. The opinions of scholars who consider the language barrier as a psychological problem that arises at different stages of teaching foreign language are given. There are some factors that influence the psychological state of students, and make them feel anxiety and fear during foreign language communication. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4001 |
Appears in Collections: | 2019 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.