Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудик, Наталя Миколаївна-
dc.contributor.authorRudyk, Natalya-
dc.date.accessioned2019-09-24T07:27:22Z-
dc.date.available2019-09-24T07:27:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРудик, Н. М. До проблеми подолання мовного бар’єру у процесі спонтанної комунікації іноземною мовою студентів гуманітарних факультетів / Н. М. Рудик // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 59-65.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4001-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі педагогічної психології та практики навчання спонтанної іншомовної комунікації студентів гуманітарних факультетів, а саме визначенню причин виникнення мовного бар’єру у студентів під час спілкування з носіями іноземної мови. Розглядається важливість вирішення проблеми подоланнямовного бар’єру як умова формування мовної компетенції майбутніх спеціалістів усучасних умовах навчання та пропонуються шляхи її подолання. Автор надаєрезультати дослідження, яке проводилося протягом навчального року. Особливості міжособистісної взаємодії студентів, що виявлені під час цього дослідження, можуть бути використані педагогами, що навчають студентів іноземних мов, а також широким колом спеціалістів у сфері педагогіки та психології для створення навчальних програм,завдань, що сприятимуть підвищенню успішності навчання, та при розробці психолого-педагогічних рекомендацій з оптимізації цього процесу. The article examines the reasons for the emergence of a language barrier for students of humanities during spontaneous communication in foreign language. The opinions of scholars who consider the language barrier as a psychological problem that arises at different stages of teaching foreign language are given. There are some factors that influence the psychological state of students, and make them feel anxiety and fear during foreign language communication.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectспонтанна комунікаціяuk
dc.subjectмовний бар’єрuk
dc.subjectіноземна вимоваuk
dc.subjectсловниковий запасuk
dc.subjectзамінники паузuk
dc.subjectspontaneous communicationuk
dc.subjectlanguage barrieruk
dc.subjectforeign language pronunciationuk
dc.subjectvocabularyuk
dc.subjectlanguage fillersuk
dc.titleДо проблеми подолання мовного бар’єру у процесі спонтанної комунікації іноземною мовою студентів гуманітарних факультетівuk
dc.title.alternativeRecommendations for overcoming of the language barrier during spontaneous communication in foreign language of humanitiesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf257.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.