Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3981
Назва: Лінгводидактична модель процесу самонавчання англійської мови шляхом підготовки та презентації тематичних доповідей
Інші назви: Лингводидактическая модель процесса самообучения английскому языку путём подготовки и презентации тематических докладов
Linguo-didactic model of english language self-learning while writing and presentation of thematic reports
Автори: Кордонова, Алла Вікторівна
Кордонова, Алла Викторовна
Kordonova, Alla Victorivna
Ключові слова: лінгводидактична модель
іншомовне самонавчання
письмове мовлення
тематична доповідь
лингводидактическая модель
иноязычное самообучение
письменная речь
тематический доклад
linguo-didactic model
foreign language self-learning
writing as an end
thematic reports
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кордонова А. В. Лінгводидактична модель процесу самонавчання англійської мови шляхом підготовки та презентації тематичних доповідей / А. В. Кордонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 70-78.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається такий вид іншомовного самонавчанняяк написання та презентація тематичних доповідей тапідкреслюється, що виконання певного алгоритму методичних дій,представленого у лінгводидактичній моделі, сприяє удосконаленню іншомовних умінь студентів та формуванню їхньої майбутньої професійної компетентності. В статье рассматривается такой вид иноязычного самообучения как написание и презентация тематических докладов и подчёркивается, что выполнение определённого алгоритма методических действий, представленного в лингводидактической модели, способствует усовершенствованию иноязычных умений студентов и формированию их будущей профессиональной компетентности. In the article such kind of English language self-learning as writing andpresentation of thematic reports is considered and it is supposed that therealization of the certain algorithm of methodical actions which arerepresented in the linguo-didactic model contributes to the improvement offoreign language skills of students and formation of their future professionalcompetence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3981
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kordonova.pdf1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.