Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКордонова, Алла Вікторівна-
dc.contributor.authorКордонова, Алла Викторовна-
dc.contributor.authorKordonova, Alla Victorivna-
dc.date.accessioned2019-09-23T09:23:59Z-
dc.date.available2019-09-23T09:23:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКордонова А. В. Лінгводидактична модель процесу самонавчання англійської мови шляхом підготовки та презентації тематичних доповідей / А. В. Кордонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 70-78.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3981-
dc.description.abstractУ статті розглядається такий вид іншомовного самонавчанняяк написання та презентація тематичних доповідей тапідкреслюється, що виконання певного алгоритму методичних дій,представленого у лінгводидактичній моделі, сприяє удосконаленню іншомовних умінь студентів та формуванню їхньої майбутньої професійної компетентності. В статье рассматривается такой вид иноязычного самообучения как написание и презентация тематических докладов и подчёркивается, что выполнение определённого алгоритма методических действий, представленного в лингводидактической модели, способствует усовершенствованию иноязычных умений студентов и формированию их будущей профессиональной компетентности. In the article such kind of English language self-learning as writing andpresentation of thematic reports is considered and it is supposed that therealization of the certain algorithm of methodical actions which arerepresented in the linguo-didactic model contributes to the improvement offoreign language skills of students and formation of their future professionalcompetence.uk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectлінгводидактична модельuk
dc.subjectіншомовне самонавчанняuk
dc.subjectписьмове мовленняuk
dc.subjectтематична доповідьuk
dc.subjectлингводидактическая модельuk
dc.subjectиноязычное самообучениеuk
dc.subjectписьменная речьuk
dc.subjectтематический докладuk
dc.subjectlinguo-didactic modeluk
dc.subjectforeign language self-learninguk
dc.subjectwriting as an enduk
dc.subjectthematic reportsuk
dc.titleЛінгводидактична модель процесу самонавчання англійської мови шляхом підготовки та презентації тематичних доповідейuk
dc.title.alternativeЛингводидактическая модель процесса самообучения английскому языку путём подготовки и презентации тематических докладовuk
dc.title.alternativeLinguo-didactic model of english language self-learning while writing and presentation of thematic reportsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kordonova.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.