Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3978
Назва: Особливості науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики
Інші назви: Features of research culture of future teacher of musical art
Автори: Тушева, В. В.
Tusheva, V. V.
Ключові слова: науково-дослідницька культура майбутнього вчителя музики
музично-педагогічна культура
діяльнісний, особистісний, аксіологічний підходи
теоретичне мислення
художній світогляд
research culture of future music master
pedagogical culture
to activity, personality, values approaches
theoretical thinking
artistic world view
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Тушева В. В. Особливості науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики / В. В. Тушева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 46-54.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розкриттю особливостей науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики в контексті діяльнісного, особистісного та аксіологічного підходів, які дозволяють цілісно, системно, ґрунтуючисьнаміждисциплінарнихстратегіях, виявити особливості функціонування і розвитку даного особистісного феномену. Для вчителя-музиканта наукове досягнення мистецької дійсності спрямоване на педагогічне осмислення мистецько-культурних процесів, світоглядногоконтекстумузичнихтворів, пізнавального, морального іестетичного потенціалу музичного мистецтва, різних модусів музично-педагогічної діяльності, що поглиблює його професійно-педагогічну,мистецтвознавчу, культурологічну і дослідницьку компетенцію. The article is devoted to the opening of features of research culture ofa future music master in the context of activity, personality and values of approaches that allow integrally, systematically, being based on theinterdisciplinary strategies, to educe the features of functioning anddevelopment of this personality phenomenon. For the teacher of music thescientific understanding of artistic reality is sent to the pedagogicalcomprehension artistically and cultural processes, world view context ofpieces of music, cognitive, moral and aesthetic potential of musical art,different directions of musical and pedagogical activity, that deepens hisprofessional and pedagogical activity of art, culturological and researchcompetense.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3978
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tusheva.pdf151.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.