Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3916
Назва: Модель та педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Інші назви: Model and pedagogical conditions for the formation of health-saving competence of the future primary school teachers
Автори: Малишева, Леся Сергіївна
Malysheva, Lesia Serhiivna
Ключові слова: компетентність
методологічний підхід
принципи
педагоігчні умови
здоров’язбережувальна компетентність
майбутні учителі початкової школи
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 56-61.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується модель і педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу, визначено методологічні підходи та принципи означеного процесу, презентовано етапи його організації: адаптаційно-пізнавальний, процесуально-зорієнтований, самостійно-результативний, кожен з яких передбачав досягнення визначеної мети і реалізацію завдань. Зосереджено увагу на формах, методах та педагогічних умовах формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3916
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf263.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.