Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3916
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалишева, Леся Сергіївна-
dc.contributor.authorMalysheva, Lesia Serhiivna-
dc.date.accessioned2019-09-17T06:38:45Z-
dc.date.available2019-09-17T06:38:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 56-61.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3916-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується модель і педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу, визначено методологічні підходи та принципи означеного процесу, презентовано етапи його організації: адаптаційно-пізнавальний, процесуально-зорієнтований, самостійно-результативний, кожен з яких передбачав досягнення визначеної мети і реалізацію завдань. Зосереджено увагу на формах, методах та педагогічних умовах формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectметодологічний підхідuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectпедагоігчні умовиuk
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні учителі початкової школиuk
dc.titleМодель та педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школиuk
dc.title.alternativeModel and pedagogical conditions for the formation of health-saving competence of the future primary school teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf263.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.