Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3916
Title: Модель та педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Other Titles: Model and pedagogical conditions for the formation of health-saving competence of the future primary school teachers
Authors: Малишева, Леся Сергіївна
Malysheva, Lesia Serhiivna
Keywords: компетентність
методологічний підхід
принципи
педагоігчні умови
здоров’язбережувальна компетентність
майбутні учителі початкової школи
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 56-61.
Abstract: У статті обґрунтовується модель і педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу, визначено методологічні підходи та принципи означеного процесу, презентовано етапи його організації: адаптаційно-пізнавальний, процесуально-зорієнтований, самостійно-результативний, кожен з яких передбачав досягнення визначеної мети і реалізацію завдань. Зосереджено увагу на формах, методах та педагогічних умовах формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3916
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf263.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.