Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3905
Назва: Діагностика ефективності методики формування у студентів готовності до фахового самовдосконалення
Інші назви: Диагностика эффективности методики формирования у студентов готовности к профессиональному самосовершенствованию
Автори: Толстова, Наталя Михайлівна
Толстова, Наталья Михайловна
Tolstova, Natalia
Ключові слова: вчитель музики
діагностика готовності до фахового самовдосконалення
постановка голосу
учитель музыки
диагностика готовности к профессиональному самосовершенствованию
постановка голоса
teacher of Music
diagnostics of students’ readiness for professional self-improvement
voice training
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Толстова Н. М, Діагностика ефективності методики формування у студентів готовності до фахового самовдосконалення / Н. М. Толстова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 99-104.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему формування готовності до самовдосконалення майбутніх учителів музики на заняттях із постановки голосу. Визначено структуру готовності до самовдосконалення в єдності двох блоків: персоналізованого та змістово-фахового. Перший блок охоплює компоненти: мотиваційно-потребовий, фахово-комунікативний та само- організаційний; компонентами другого блоку визначено фахово-гностичний, методико-теоретичний та формувально-практичний. Актуальность проблемы формирования у будущих учителей музыки готовности к профессиональному самосовершенствованию объясняется стремительными и неустанными изменениями в современном информационном поле, преобразованиями в социокультурной среде, стиле познавательной и преобразовательной деятельности нового поколения, необходимостью быть готовым к выполнению актуальных заказов общества. Цель статьи – характеристика структуры готовности студентов к профессиональному самосовершенствованию на занятиях по постановке голоса и анализ результатов экспериментальной работы. The topicality of the problem dealing with the formation of students’ readiness for professional selfimprovement is explained by rapid and relentless changes in the modern information field, by tireless changes in the modern information field, by transformations in the socio-cultural environment, by the style of cognitive and transformational activity of the new generation, by the need to be ready to fulfil the actual orders of our society. The aim of the article is to characterize the structure of students’ readiness for professional self-improvement in voice-training classes and to analyse the results of the experimental work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3905
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Natalia Tolstova.pdf266.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.