Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТолстова, Наталя Михайлівна-
dc.contributor.authorТолстова, Наталья Михайловна-
dc.contributor.authorTolstova, Natalia-
dc.date.accessioned2019-09-16T11:37:06Z-
dc.date.available2019-09-16T11:37:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТолстова Н. М, Діагностика ефективності методики формування у студентів готовності до фахового самовдосконалення / Н. М. Толстова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 99-104.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3905-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему формування готовності до самовдосконалення майбутніх учителів музики на заняттях із постановки голосу. Визначено структуру готовності до самовдосконалення в єдності двох блоків: персоналізованого та змістово-фахового. Перший блок охоплює компоненти: мотиваційно-потребовий, фахово-комунікативний та само- організаційний; компонентами другого блоку визначено фахово-гностичний, методико-теоретичний та формувально-практичний. Актуальность проблемы формирования у будущих учителей музыки готовности к профессиональному самосовершенствованию объясняется стремительными и неустанными изменениями в современном информационном поле, преобразованиями в социокультурной среде, стиле познавательной и преобразовательной деятельности нового поколения, необходимостью быть готовым к выполнению актуальных заказов общества. Цель статьи – характеристика структуры готовности студентов к профессиональному самосовершенствованию на занятиях по постановке голоса и анализ результатов экспериментальной работы. The topicality of the problem dealing with the formation of students’ readiness for professional selfimprovement is explained by rapid and relentless changes in the modern information field, by tireless changes in the modern information field, by transformations in the socio-cultural environment, by the style of cognitive and transformational activity of the new generation, by the need to be ready to fulfil the actual orders of our society. The aim of the article is to characterize the structure of students’ readiness for professional self-improvement in voice-training classes and to analyse the results of the experimental work.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectвчитель музикиuk
dc.subjectдіагностика готовності до фахового самовдосконаленняuk
dc.subjectпостановка голосуuk
dc.subjectучитель музыкиuk
dc.subjectдиагностика готовности к профессиональному самосовершенствованиюuk
dc.subjectпостановка голосаuk
dc.subjectteacher of Musicuk
dc.subjectdiagnostics of students’ readiness for professional self-improvementuk
dc.subjectvoice traininguk
dc.titleДіагностика ефективності методики формування у студентів готовності до фахового самовдосконаленняuk
dc.title.alternativeДиагностика эффективности методики формирования у студентов готовности к профессиональному самосовершенствованиюuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Natalia Tolstova.pdf266.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.