Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3905
Title: Діагностика ефективності методики формування у студентів готовності до фахового самовдосконалення
Other Titles: Диагностика эффективности методики формирования у студентов готовности к профессиональному самосовершенствованию
Authors: Толстова, Наталя Михайлівна
Толстова, Наталья Михайловна
Tolstova, Natalia
Keywords: вчитель музики
діагностика готовності до фахового самовдосконалення
постановка голосу
учитель музыки
диагностика готовности к профессиональному самосовершенствованию
постановка голоса
teacher of Music
diagnostics of students’ readiness for professional self-improvement
voice training
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Толстова Н. М, Діагностика ефективності методики формування у студентів готовності до фахового самовдосконалення / Н. М. Толстова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С. 99-104.
Abstract: У статті розглянуто проблему формування готовності до самовдосконалення майбутніх учителів музики на заняттях із постановки голосу. Визначено структуру готовності до самовдосконалення в єдності двох блоків: персоналізованого та змістово-фахового. Перший блок охоплює компоненти: мотиваційно-потребовий, фахово-комунікативний та само- організаційний; компонентами другого блоку визначено фахово-гностичний, методико-теоретичний та формувально-практичний. Актуальность проблемы формирования у будущих учителей музыки готовности к профессиональному самосовершенствованию объясняется стремительными и неустанными изменениями в современном информационном поле, преобразованиями в социокультурной среде, стиле познавательной и преобразовательной деятельности нового поколения, необходимостью быть готовым к выполнению актуальных заказов общества. Цель статьи – характеристика структуры готовности студентов к профессиональному самосовершенствованию на занятиях по постановке голоса и анализ результатов экспериментальной работы. The topicality of the problem dealing with the formation of students’ readiness for professional selfimprovement is explained by rapid and relentless changes in the modern information field, by tireless changes in the modern information field, by transformations in the socio-cultural environment, by the style of cognitive and transformational activity of the new generation, by the need to be ready to fulfil the actual orders of our society. The aim of the article is to characterize the structure of students’ readiness for professional self-improvement in voice-training classes and to analyse the results of the experimental work.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3905
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Natalia Tolstova.pdf266.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.