Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904
Назва: Використання ігрових технологій в процесі професійної підготовки студентів педагогічних закладів вищої освіти
Інші назви: The use of game technologies for professional training targeted to students of higher pedagogical educational institutions
Автори: Алєксєєва, Ганна Миколаївна
Кравченко, Наталія Володимирівна
Антоненко, Олександр Володимирович
Горбатюк, Лариса Василівна
Ключові слова: професійне навчання
інженер-педагог
ігрові технології
якість навчання
professional training
engineer-teacher
game technologies
quality of education
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 7-13.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є висвітлення основних аспектів практичного використання ігрових технологій у процесі професійної підготовки студентів педагогічних закладів вищої освіти. Доведено, що в умовах швидкого зростання обсягу інформації, необхідності більш якісної її обробки та засвоєння метод імітаційного моделювання є найефективнішим засобом досягнення міцних, глибоких знань, умінь та навичок, який не тільки озброює студентів результатами наукового пізнання, а й формує самостійність, розвиває та вдосконалює здібності до творчої діяльності. Продемонстровано на конкретному прикладі впровадження активних методів навчання із застосуванням імітаційного моделювання в процесі професійної підготовки фахівців комп’ютерного профілю. The aim of the article is to highlight the main aspects of the practical use of gaming technologies in the process of professional training targeted to students of higher pedagogical educational institutions. The analysis of works of domestic and foreign experts is carried out. It is noted that there is not any unambiguous approach to the implementation of such an innovative approach. To develop the professional competence of future engineers-teachers of a computer profile, it is necessary to use game training technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf394.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.