Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904
Title: Використання ігрових технологій в процесі професійної підготовки студентів педагогічних закладів вищої освіти
Other Titles: The use of game technologies for professional training targeted to students of higher pedagogical educational institutions
Authors: Алєксєєва, Ганна Миколаївна
Кравченко, Наталія Володимирівна
Антоненко, Олександр Володимирович
Горбатюк, Лариса Василівна
Keywords: професійне навчання
інженер-педагог
ігрові технології
якість навчання
professional training
engineer-teacher
game technologies
quality of education
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 7-13.
Abstract: Метою статті є висвітлення основних аспектів практичного використання ігрових технологій у процесі професійної підготовки студентів педагогічних закладів вищої освіти. Доведено, що в умовах швидкого зростання обсягу інформації, необхідності більш якісної її обробки та засвоєння метод імітаційного моделювання є найефективнішим засобом досягнення міцних, глибоких знань, умінь та навичок, який не тільки озброює студентів результатами наукового пізнання, а й формує самостійність, розвиває та вдосконалює здібності до творчої діяльності. Продемонстровано на конкретному прикладі впровадження активних методів навчання із застосуванням імітаційного моделювання в процесі професійної підготовки фахівців комп’ютерного профілю. The aim of the article is to highlight the main aspects of the practical use of gaming technologies in the process of professional training targeted to students of higher pedagogical educational institutions. The analysis of works of domestic and foreign experts is carried out. It is noted that there is not any unambiguous approach to the implementation of such an innovative approach. To develop the professional competence of future engineers-teachers of a computer profile, it is necessary to use game training technologies.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf394.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.