Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлєксєєва, Ганна Миколаївна-
dc.contributor.authorКравченко, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorАнтоненко, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorГорбатюк, Лариса Василівна-
dc.date.accessioned2019-09-16T11:15:32Z-
dc.date.available2019-09-16T11:15:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 7-13.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904-
dc.description.abstractМетою статті є висвітлення основних аспектів практичного використання ігрових технологій у процесі професійної підготовки студентів педагогічних закладів вищої освіти. Доведено, що в умовах швидкого зростання обсягу інформації, необхідності більш якісної її обробки та засвоєння метод імітаційного моделювання є найефективнішим засобом досягнення міцних, глибоких знань, умінь та навичок, який не тільки озброює студентів результатами наукового пізнання, а й формує самостійність, розвиває та вдосконалює здібності до творчої діяльності. Продемонстровано на конкретному прикладі впровадження активних методів навчання із застосуванням імітаційного моделювання в процесі професійної підготовки фахівців комп’ютерного профілю. The aim of the article is to highlight the main aspects of the practical use of gaming technologies in the process of professional training targeted to students of higher pedagogical educational institutions. The analysis of works of domestic and foreign experts is carried out. It is noted that there is not any unambiguous approach to the implementation of such an innovative approach. To develop the professional competence of future engineers-teachers of a computer profile, it is necessary to use game training technologies.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійне навчанняuk
dc.subjectінженер-педагогuk
dc.subjectігрові технологіїuk
dc.subjectякість навчанняuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectengineer-teacheruk
dc.subjectgame technologiesuk
dc.subjectquality of educationuk
dc.titleВикористання ігрових технологій в процесі професійної підготовки студентів педагогічних закладів вищої освітиuk
dc.title.alternativeThe use of game technologies for professional training targeted to students of higher pedagogical educational institutionsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf394.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.