Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3903
Назва: Формування мотиваційного компонента у навчанні математики
Інші назви: Формирование мотивационого компонента в обучении математики
Motivation to study as the guaranty of success
Автори: Ткач, Оксана Володимирівна
Ткач, Оксана Владимировна
Tkach, Oksana
Ключові слова: мотивація
проблемне навчання
особистісно зорієнтований підхід
інформаційно- комунікаційні технології
мотивация
проблемное обучение
личностно ориентированный подход
информационно-телекоммуникационные технологии
motivation
problem-oriented education
person-centred approach
information and communication technologies
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ткач О. В. Формування мотиваційного компонента у навчанні математики / О. В. Ткач // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С.93-99.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано власний досвід учителя математики щодо формування та підвищення мотиваційного компонента у навчанні. Доведено, що позитивне ставлення до навчання робить його успішним. У цьому контексті досліджено особливості застосування проблемного методу навчання; методу самооосвіти, особистісно орієнтованого підходу, інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні математики.В статье анализируется собственный опыт учителя математики по формированию и повышению мотивации учеников к обучению предмету «математика». При этом отмечается, что математическая грамотность в настоящее время отнесена к одной из десяти ключевых компетенций ученика средней школы. Рассматриваются подходы к изучению мотивации к учебной деятельности; особенности мотивации учеников разных классов средней школы к изучению математики. Personal experience of the teacher of Mathematics concerning the issues on increasing pupils’ motivation to study Mathematics is analysed in the article. It is noted that mathematical literacy is regarded to be one of the ten key competences of secondary school pupils. Some approaches to the learning of the motivation to the educational activity are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3903
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oksana Tkach.pdf268.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.