Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкач, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorТкач, Оксана Владимировна-
dc.contributor.authorTkach, Oksana-
dc.date.accessioned2019-09-16T11:13:23Z-
dc.date.available2019-09-16T11:13:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТкач О. В. Формування мотиваційного компонента у навчанні математики / О. В. Ткач // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №2. - С.93-99.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3903-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано власний досвід учителя математики щодо формування та підвищення мотиваційного компонента у навчанні. Доведено, що позитивне ставлення до навчання робить його успішним. У цьому контексті досліджено особливості застосування проблемного методу навчання; методу самооосвіти, особистісно орієнтованого підходу, інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні математики.В статье анализируется собственный опыт учителя математики по формированию и повышению мотивации учеников к обучению предмету «математика». При этом отмечается, что математическая грамотность в настоящее время отнесена к одной из десяти ключевых компетенций ученика средней школы. Рассматриваются подходы к изучению мотивации к учебной деятельности; особенности мотивации учеников разных классов средней школы к изучению математики. Personal experience of the teacher of Mathematics concerning the issues on increasing pupils’ motivation to study Mathematics is analysed in the article. It is noted that mathematical literacy is regarded to be one of the ten key competences of secondary school pupils. Some approaches to the learning of the motivation to the educational activity are considered.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectпроблемне навчанняuk
dc.subjectособистісно зорієнтований підхідuk
dc.subjectінформаційно- комунікаційні технологіїuk
dc.subjectмотивацияuk
dc.subjectпроблемное обучениеuk
dc.subjectличностно ориентированный подходuk
dc.subjectинформационно-телекоммуникационные технологииuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectproblem-oriented educationuk
dc.subjectperson-centred approachuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.titleФормування мотиваційного компонента у навчанні математикиuk
dc.title.alternativeФормирование мотивационого компонента в обучении математикиuk
dc.title.alternativeMotivation to study as the guaranty of successuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oksana Tkach.pdf268.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.